Saturday, August 6, 2011

Facebook alam melayu(warning:pedas)

asalamualaikum,
harini aku tak nak sembang panjang lebar,matlamat aku,nak tulis entri ni sebelum isyak.Facebook alam melayu?kenapa dengan facebook?Sebenarnya aku nak cakap pasal keberadaan orang Melayu dalam facebook.Tenangkan hati..

kalau diimbas kembali,rata-rata facebook milik orang Melayu banyak berunsurkan kebencian,percintaan dan apa-apa la yang lagha.Cuba try tengok facebook orang bangsa lain,memang jauh berbeza.Aku bukan nak cakap aku baik ke apa,tapi aku tak nak la tengok bangsa aku saling membenci sesama sendiri dan membuang masa.

sekali lagi diingatkan,aku bukan nak cakap aku baik,aku nak kita saling ingat mengingati

tipikal status orang Melayu kat facebook

"aku benci tol dengan minah/mamat sorang ni!"
"kau ingat kau kuat ke nak ambik aku punya ____!"
"tak guna punya ______,dah la $#!$!$@$!"


p/s:berhati-hati dengan dakwah murtad yang nak pesongkan akhlak orang Islam kat facebook

peace!

No comments:

Post a Comment

kate2 bernas