Saturday, December 4, 2010

Cara nak hack Nuffnang earnings.

Hari ni aku nak ajar korang cara nak hack Nuffnang earnings ni.Yang RM 1.00 jadikan RM 100,Yang RM 2.00 jadikan RM 200...huhuhuhu seronok kan!terujanya...tutorial mungkin sukar bagi sesetengah pihak,tapi bagi yang bertekad sila ikuti secara terperinci step step yang bakal ditunjukkan.Kalau korang salah buat antara satu step ni,memang tak jadi dan kena ulang balik step ni yang berbaloi bagi korang!!
















isk isk isk sruuuuuuuuuut sampai hati korang nak hack Nuffnang...mana boleh menipu,duit tu haram...Nuffnangs adalah penyedia ads terbaik bagi aku..Ayat-ayat diatas tu saja kasi gempak je.huhuhuhuhu....apa-apa pun aku nak nasihatkan korang jangan gunakan cara kotor untuk mencari duit dalam Internet mahupun dunia realiti..

10 comments:

kate2 bernas