Friday, October 1, 2010

ciri ciri gay dan lesbian

 "dan mana-mana dua orang lelaki yang melakukan perbuatan keji itu(setelah sabit kesalahannya)maka hendaklah kamu hukum kedua-duanya.kemudian jika mereka bertaubat dan memperbaiki dirinya maka biarlahkanlah mereka."(surah an-Nisa'16)

Setelah membuat research...                                                                                                                           

Tujuan Syam menulis artikel ni bukanlah untuk mengata sesiapa tapi inilah yang berlaku pada akhir zaman.Ok,let start dengan ciri-ciri manusia gay ni.Selalunya orang yang gay atau homoseksual ni suka pakai baju ketat-ketat(baju adik kot), golongan ini juga meminati perfume yang menonjol baunye dan suke memakai segala mak nenek aksesori. Kalo yang lesbian,mereka ini lebih kepada kelelakian atau 'tomboy' tapi,bukan semua lesbian cam tu,ada yang feminin sifatnya. Susah ke senang nak cam gay ngan Lesbian nih?tapi ada gak sesetengah gay & lesbian(G&L) yang takleh nak cam dari fizikal mereka..
Ciri-Ciri Gay

Selalunya orang yang gay atau homoseksual ni suka pakai baju ketat, supaya nampak bentuk badannya.ini kerana mereka amat berbangga dengan bentuk badan mereka itu. dan itula modal mereka untuk menarik perhatian pasangan merekaSelalunya manusia gay suke pakai baju yang warnenye terang-terang. Dan semasa korang bersembang dengan Gay ni,kita dapat tahu kegayannya melalui tutur katanya(paham-pahamla camana yek!.) Seperti yang dikatakan di atas tadi,golongan gay ni suka pakai perhiasan dan aksesori yang banyak. Kalau nak diikutkan,itulah cara golongan ini berkomunikasi sesama mereka...


Golongan gay ni juga kebanyaknnya suka berterampilan rapi dan cerewet serta lebih cenderung kepada gaya perempuan.Selain itu,golongan ini minat benar nak buat kerja yang perempuan buat seperti memasak.Orang gay ni memang suke berpakaian lain dari orang lain dan suka pakai baju warna terang-terang macam yang Syam type tadi.


 Antara peribadi golongan gay ini adalah pendiam.tak banyak cakap,tak suke bergaul dengan orang. Mereka cuma cakap sikit je dengan nada yang lembut. Tapi,banyak gak la gay yang susah nak cam,sebab mereka ada ciri mereka yang tersendiri.

Ciri - Ciri Lesbian
Kalau korang nak tahu,lesbian ni susah sikit nak kenal daripada golongan gay.Memang ada sesetengah lesbian yang macam "jantan" . Pergh!!Tomboy gileeer... Tapi tak semua tomboy lesbian la.Kebanyakan lesbian tomboy ini rasa yang dirinya sepatutnya lelaki tapi dilahirkan sebagai perempuan. Namun ada gak la lesbian yang macam perempuan biasa,anggun gitu!,malahan lebih lebih anggun dar perempuan yang bukan lesbian.Kalau korang nak tahu,lesbian mudah terlibay ngan dadah!hati-hati!!Kalau gay minat buat apa yang perempuan buat tapi si lesbian plak suka buat apa yang laki suka buat.

Syam post mende ni bukanlah nak menghina sesapa tapi mahu saling ingat mengingatkan! (sesapa yang dah terjebak,kembalilah ke pangkal jalan)

No comments:

Post a Comment

kate2 bernas