Friday, December 10, 2010

Goyang kaki sambil duit masuk ke akaun anda!!

Asalamuaalaikum(maaf atas pengunaan perkataan 'aku' kepada pembaca yang lebih tua)

Goyang kaki sambil duit masuk ke akaun anda!!dengan hanya bermodalkan RM 100 anda mampu mengubah kehidupan anda dan keluarga anda dalam masa tidak sampai 1 bulan!!

amacam?mesti ramai di luar sana yang rambang mata tengok penyataan macam ni kan??terpengaruh dengan penipuan macam ni.Aku ulangi lagi sekali!benda benda macam ni adalah penipuan!!!!!mana ada orang nak kasik duit macam tu je kat korang tanpa korang goyang kaki tak buat apa-apa.berhati-hatilah dengan penipuan macam ni!Kalau ada penipu-penipu yang baca entri ni,tolonglah bertaubat dan jangan menipu.Carilah rezeki yang halal.Kita memang diselubungi dengan benda-benda macam ni.Korang taip je 'duit' kat dalam searchbox google tu...tengok resultnya..

Lagi satu,korang jangan tertipu dengan hadiah-hadiah yang ditawarkan dalam internet.Macam jawab sesuatu survey,pastu korang kena hantar message nak dapatkan hadiah,Janganlah korang menghantar mesej kalau korang taknak merana.Hadiah dia memang lumayan gila.





























dan pernah sekali tu aku dapat e-mail,aku menang microsoft lottery..aku fikir balik?bila masa pulak aku main lottery-lottery haram ni?sebenarnya itu adalah SCAM yang ingin menjerat kita.Bayangkan,siapa tak seronok dapat 1 million USD macam tu saja?Alhamdulillah aku tidak mudah tertipu dengan benda-benda macam ni.


kesimpulannya,janganlah korang terpedaya dengan penipuan-penipuan macam ni.


kalau korang nak kaya cepat,jom cari cicak tokek/gecko!!





2 comments:

  1. Betul tu goyang kaki saje mna leh dpt duit.. klau keja or brusaha sendiri bru la btl2 leh dpt duit.. skrg ni pun mmg byk kes mnipu ni.. sy pun penah dpt email menang 30 ribu konon2nya email sy terpilih cabutan bertuah.. tp sy bt xtahu je.. tahu dah mesti tipu ja tu :).. ape2 pun kita kena hati2

    ReplyDelete
  2. betul2....goyang kaki kat mesin jahit xpa la kan!

    ReplyDelete

kate2 bernas