Thursday, October 21, 2010

time boring-boring wat cam ni r...hehe

berikut adalah perbualan saya,abang mark zuckerburg dan pak bill gates


saya:sori r lambat..sakit perut la..
zuck:okk,takpe-takpe kami pon baru sampai je ni.
bill:ha oder la...aku belanja nak makan ape..janji tak lebih 2 inggit..
saya:kk,mamak!!nasi lemak satu air suam 1!
mamak:wokeh!kasi tunggu arh!
saya:woi zuck,aku dengar facebook kene komplen sebab tak jaga privacy orang,apa kes ni?
bill:ha!aku pun ada dengar gak,apa kes?
zuck:tu la aku pelik tu,cam mana depa bole hack facebook aku yang 'superb' tu..
bill:apa la ko ni zuck...setakat laman so sial tu pon da banyak masalah...tengok windows 7 tak dengar pon ade orang komplen..
saya:wei bill,kat mana nak cari dvd windows 7?aku nak install la..
bill:ko nak ori ke pirate?
saya:of coz la nak pirate!ori mahal siot!
bill:owh...pinjam je aku punya...pirate gak..bukan ape,kalo install ori kang nak install pirates balik dah tak boleh..
zuck:aku nak pinjam gak...da jemu kot pakai vista yang lembab ntah hape-hape tu...syam!lepas abis install kasi aku pinjam tau!
saya:kk
zuck:boleh ke bill?
bill:boleh!dengan syarat esok ko belanja aku!hahaha..setuju?
zuck:ye la ye la...
bill:Syam,ko punye nasi lemak ngan air suam da sampai dah..
mamak:suda beres!
Saya:wokeh
mamak:thank you forever!
bill:woi!apsal nasik lemak ko banyak...meh sini 1 sudu....hehe
saya:aduyai tokleh tenang langsung nak makan...
zuck:apa da bill ni!die belanja die nak!buruk siku tau tak!
bill:rileks la bro..
saya:kk,aku maafkan ko..
zuck:woit,hampa usha sane!ade awek cun!!
bill:mana!mana!
zuck:tuuuuuu!
bill:oh,tu si Yuko Yamashita die memang cun melecun!
saya:ish ish ish korang ni...udah le tu..
zuck:alaah rilek la bro..gua bujang la hang marah si Gates yang dah berbini tu!
Gates:hang tu pon sama la zuck!awek ko tu,ko nak campak mana?
zuck:belum kahwin lagi..
gates:ko spatut....
saya:shhhh..diam la!!memekak je,malu aku ngan Oprah si tukang masak tu!
gates & zuck:kk yela yela...
Zuck:woi gates,aku nak cau dah ni..kang lambat balik mak aku marah...nak tumpang aku ke nak jalan kaki?
saya;uish!nak bla dah?kk esok jumpe lagi!
Gates:kk esok jumpe lagi..nah 2 inggit!
saya:kk terima kasih!
motor zuck:preng!preng!preeeeeeeeeeeeeeeng!
tiba tiba CRASH!!
The End?

3 comments:

kate2 bernas