Monday, November 1, 2010

Kesiannya,haiwan kena siat hidup-hidup!

Ini bukan kali pertama aku tengok video macam ni,banyak kali dah.Kesian sungguh.Tapi kali ni melampau betul!Kalau ye pun nak kulit binatang tu,sembelih la dulu takpun suntik la dulu.Ya Allah,kesiannya binatang ni.Dasar manusia durjana.Aku ni memang sayangkan haiwan dan aku percaya korang pun sama kan?Aku tengok pun tak habis sebab sakit kepala tengok haiwan kena seksa.Sayangi la haiwan..




video

2 comments:

  1. itula pasal..sy pun tengok tak abis,sakit kepala...dasar manusia berhati iblis..

    ReplyDelete

kate2 bernas